Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаПісляплата або Передоплата на карту
- Укрпошта
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- ПісляплатаОплата на пошті при отриманні посилки.
- Оплата на рахунок
- Оплата на карту ПриватБанку4149609022111811 Прощенко Віра
- Розрахунок на карту МоноБанк4441111043762776 Пономаренко Сергій
Гарантія:
Гарантійний період - це строк, під час якого клієнт, виявивши недолік товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів для усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару споживачеві;
- якщо немає можливості встановити день купівлі, то гарантія йде з моменту виготовлення;
- при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає в себе:
- усунення недоліків товару;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар з доплатою;
- повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
Translated with DeepL.com (free version)
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару споживачеві;
- якщо немає можливості встановити день купівлі, то гарантія йде з моменту виготовлення;
- при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає в себе:
- усунення недоліків товару;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар з доплатою;
- повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
Translated with DeepL.com (free version)